RETOURNEREN/ RUILEN

Ben je niet helemaal tevreden of wil je een artikel ruilen? Geen probleem, daar doen we niet moeilijk over. Je hebt sowieso altijd het recht om een ongeopend product zonder opgaaf van reden binnen 14 kalenderdagen te retourneren. Bedenk je je direct nadat je je bestelling geplaatst hebt, neem dan z.s.m. contact met ons op. Indien je bestelling nog niet verstuurd is, kunnen we evt. nog iets wijzigen of kosteloos annuleren. Mocht je twijfelen over de aanschaf van een product vanwege bijvoorbeeld een gevoelige huid of mogelijke allergie voor bepaalde ingrediënten, neem dan contact met ons op. Geopende producten die je wilt terugsturen vanwege een allergische reactie kunnen wij in verband met hygiëne helaas niet terugnemen.

RETOUR/ RUILPROCEDURE

Retourneren/ruilen is mogelijk en rechtsgeldig indien je de stappen van onze retour-/ruilprocedure opvolgt.

1. Meld je retour of omruiling zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst, aan via onze Contactpagina. Vermeld in de notities je bestelnummer en geef aan welk(e) product(en) je wilt retourneren of ruilen.

2. Je ontvangt uiterlijk binnen 2 werkdagen een retourformulier van ons. Vanaf dat moment heb je 14 dagen de tijd het artikel ongeopend, ongebruikt en in originele, onbeschadigde staat terug te sturen. Verpak het product zorgvuldig in de originele verpakking en stuur het voldoende gefrankeerd retour naar:

IK Skin Perfection
Ozonstraat 10A 
7463 PK Rijssen 

3. Voeg het retourformulier toe in de doos, anders kunnen wij het pakket na ontvangst niet naar jou traceren en niet correct afhandelen. Indien wij je retour niet binnen uiterlijk 14 dagen retour hebben ontvangen, vervalt het recht van retourneren/ruilen.

Te maken verzendkosten zijn voor rekening van de klant. Wij adviseren je het pakket te verzekeren (tegen geringe bijbetaling): het risico op beschadiging of zoekraken bij transport zijn anders voor rekening van de klant. Mocht hier sprake van zijn dan brengen wij je hier na ontvangst van op de hoogte. Is e.e.a. goedgekeurd en gecontroleerd, dan storten we het aankoopbedrag (met inhouding van evt. gemaakte verzend- en/of retourkosten) binnen 7 werkdagen terug. Door ons gemaakte verzendkosten en (bij omruiling) door ons opnieuw te maken verzendkosten komen voor rekening van de klant en worden ingehouden op het terug te betalen bedrag.
Als wij bij verzending een fout hebben gemaakt nemen wij uiteraard alle verzend- en/of retourkosten voor onze rekening.

ANNULEREN

Heb je je bestelling afgerond en betaald, maar wil je ‘m toch annuleren, neem dan z.s.m. contact met ons op. Indien je bestelling nog niet aan de pakketdienst is aangeboden kunnen wij probleemloos annuleren en storten we het bedrag naar je terug. Indien je bestelling al is aangeboden aan de pakketdienst kunnen wij helaas niets meer wijzingen. Stuur de producten na ontvangst dan z.sm. retour volgens bovengenoemde retourprocedure; wij zullen het bedrag dan na ontvangst terugstorten, exclusief verzendkosten.

MIJN PAKKETJE BEVAT NIET ALLE/NIET DE JUISTE PRODUCTEN

Neem dan z.s.m. contact met ons op per email, we helpen je graag verder.